Biznet mobilni telefoni

Novosti i trendovi iz sveta mobilne telefonije i novih tehnologija

Voditi poslovanje sa mobilnog telefona – ili kako da bolje plasirate Vaš proizvod ili uslugu

Bilo da vodite uspešan biznis dugi niz godina ili tek želite da se okušate u preduzetničkim vodama, jedno je sigurno – mobilni telefoni i nova tehnologija jednostavno preuzima primat i u poslovnom svetu, tačnije ukoliko niste lako dostupni vašim klijentima, lako postajete ’’nevidljivi’’ i padate u zaborav. Možda Vam neki marketing i biznis gurui prodaju priču da morate uvek da imate originalan proizvod ili uslugu, i da uvek stremite ka tome da prvi izbacite neki originalan i nikad viđen proizvod ili uslugu... Poverovali ste im da će Vam to obezbediti zagarantovan uspeh i siguran plasman – e pa varate se... Jesu Start-Up-ovi dobri, i postoje i uspešne Start-Up priče, ali ne uspe svaka, tj. svaki Start-Up je bio nov i originalan u nečem, pa ipak nije svaki uspeo... A u čemu leži ključ uspeha? Leži upravo u Vama i Vašem mobilnom prijatelju, koji Vam u mnogome može pomoći da uspešno vodite svoj biznis. Svakako, ne postoji recept za uspeh – ali ukoliko uradite sve ovo, bićete na dobrom putu ka uspehu i dobrom plasmanu na tržištu.

Facebook Fan Page

Vratimo se na Vaš proizvod ili uslugu, gde sada već razmišljate kako da unapredite postojeći plasman, umesto da gubite vreme i živce na osmišljavanje nečeg novog... Svakako, retko šta može biti novo, revolucionarno, sve to nešto već postoji na ovaj ili onaj način, i baš zbog toga, treba udahnuti originalnost vašem postojećem proizvodu ili usluzi, priču koja prati i naravno Vaš ’’final toutch’’. Neki će reći, pa kako da plasiram moj proizvod ili uslugu na tržište gde već vlada ogromna konkurencija, to je suludo – e pa nije... Setimo se samo toga da je MySpace postojao i pre Facebook-a, pa ipak gde je sada Facebook, a gde su sve ostale društvene mreže. Facebook nije bio ni prva (a ni poslednja) društvena mreža koja se pojavila na internetu, pa ipak doživela je astronomski uspeh i uspela da održi primat (bar za sada), ali kako...? Ključ tog uspeha je u stalnom usavršavanju i stalnim promenama, jer ljudi vole promene...(sigurno Vam se smučila lokalna pekara, koju svi toliko hvale). Čak i kad mnogi pričaju kako im se ne sviđa ta promena, treba ostati dosledan i ići na bolje... A kako Vi to da primenite, a još da Vam pomogne i običan smart telefon? Promene neće imati svrhu ako je ne vidi dovoljan krug ljudi...

 Zagolicati maštu vaših klijenata, uvek možete da počnete od redizajna sajta, promene ambalaže, novog dijazna... a onda sve to lepo objavite na svim društvenim mrežama i podelite sa svim Vašim klijentima. Ako već nista, registrujte se i otvorite stranicu na Facebook-u, Google+ -u, Instagramu, LinkedIn-u....itd... i na ti stranicama objavljujte vaša unapređenja, promene, novitete.... Nekima će se svideti, a nekima možda ne, ali svakako će Vas i jedni i drugi primetiti i zapamtiti po nečemu. Vaš ljubimac, mobilni telefon, ukoliko je odličnih performansi, može da podnese da prati sve ove društvene mreže u realnom vremenu, pa čak i kad ste van kancelarije... A sa druge strane, vašim klijentima ćete biti dostupni da saznaju za Vas ili vas kontaktiraju, na kojii god njima to način odgovara. Možda ćete reći da preterujem, ali i Viber polako postaje vid društvene mreže... 

 Simon quotes

Mobilni telefon je naravno skoro pa idealan poslovni partner, ali to skoro ima nekih mana. Naravno, glavni adut mobilnog telefona je da možete pristupiti bilo čemu u bilo koje vreme. Zbog toga je najbitnije da pametno iskoristite sve vaše postojeće naloge (mail, colud, share...) i naravno da uvek budete nakačeni na internet. I na kraju, sve što možete da uslikate ili snimite vezano za Vaš proizvod ili uslugu, ne ustručavajte se da okačite negde – nekom će sigurno biti interesantno.

 



Nazad

Napišite svoj komentar

CAPTCHA code